Tuesday, April 7, 2009

CATATAN PERTAMA

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

Syukur ke hadrat ALLAH yang melimpahkan rahmat yang tidak terhingga ke atas kita hamba nya yang sentiasa lemah.

Syukur juga saya boleh menyambung catatan di blog ini setelah terhenti seketika sebab dek kesibukan dan ketidak tahuan nak menulih apa.. hehe apa nak tulih eks.. maklumle first time..

Di zaman sumer orang berblog2 nih saya pun tidak mahulah ketinggalan nak berblog juga..(jelus..) tapi nak titipkan apa eks...apa-apalah janji ia mendatangkan kebaikan untuk diri ini juga sesiapa yang membaca blog ini... sekurang-kurangnya mencuba kan...

Saya ni pun bukan lah pandai sangat nak bersastera nulih2 nih... last menulih2 masa buat karangan untuk periksa SPM beberapa puluh tahun dulu...opps dah berpuluh ker...eh baru berbelas2 tahun daa... muda lagi ni...

mmm berbalik pasal menulih ni nak tulih apa eks... tak pe lah buat catatan pertama ni sebagai pengenalan je la dulu. Nanti ada berita terkini lagi sensasi blehla saya titipkan kat sini.

'Kehidupan ini tidak akan memberi sebarang makna sekiranya kita tidak mempunyai kekuatan untuk mencuba sesuatu'

3 comments: